Jäsenedut ja liittyminen

JÄSENEDUT:

Tyky-korvaus

Yhdistyksemme korvaa 35 € /jäsen liikunta- tai hyvinvointimaksuista (esim. jumppamaksu, uimahallimaksu, kuntosalimaksu, hieronta- ym.). Lähetä vähintään 35 euron suuruinen kuitti tilitietoinesi rahastonhoitaja Eero Manniselle joko sähköpostitse mannieero@gmail.com tai postitse Jyty Iin seutu ry c/o Eero Manninen, Maalismaantie 1872, 91200 Yli-Ii.

Koulutus

Jytyn tarjoama koulutus on jokaisen jäsenen oikeus – ja jäsenelle ilmainen! Ilmoittaudu koulutukseen koulutusvastaava Eero Mannisen kautta. Koulutukset löytyvät Jytyliiton sivuilta: http://www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/koulutus/Sivut/default.aspx

Maksullisista liiton järjestämistä tapahtumista kuten esim. Rukaseminaarista yhdistys maksaa 2/3 hinnasta ja jäsen maksaa vain 1/3 hinnasta. Ilmoittaudu Eero Mannisen kautta.

Kalenteri

Toimitamme jäsenillemme seuraavaan vuoden vuosikalenterin. Onhan yhteystietosi ajantasalla? Kts. kohta alempana "Jäsentietosi Jässärissä".

Lehti

Jyty-lehti 10 kertaa vuodessa.

Retket ja tapahtumat

Järjestämme jäsenillemme retkiä ja tapahtumia. Oulun aluejärjestömme on vuosittain tukenut Likkoin Lenkille osallistumista.

Vakuutus

Jytyliitto on ottanut jäsentensä turvaksi If:ltä vakuutuksen, johon sisältyy turva vapaa-ajan matka- ja tapaturmavahinkojen varalle. Ammatissa aiheutuvien vahinkojen varalta sinulla on liiton jäsenenä myös Ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus. Lisätietoa liiton maksamasta vakuutusturvasta löydät osoitteesta: www.if.fi/jyty .

Liittovaltuuston esittämät valtakunnalliset jäsenmaksut 2018

• Työssä olevat 1,32% brutto- eli ennakonpidätyksen alaisesta palkasta. Huolehdithan, että työnantajalla on valtakirja, jolla jäsenmaksu peritään suoraan palkasta.
  • Ansiosidonnaisesta päivärahasta työttömyyskassa perii vain liiton osuuden (ei paikalliyhdistyksen osuutta).
  • Opiskelijajäsenelle kuuluvat samat jäsenedut ja –palvelut, kuin varsinaiselle, 36 €/v.
  • Euromääräinen jäsenmaksu 5 €/ kk ( =virkavapaalla tai työlomalla, esim. äitiyslomalla, hoitovapaalla olevat)
  • Kaikki muut 3,50 €/ kk (KELAn päivärahalla olevat)
  • Eläkkeellä oleva voi liittyä Jytyn yhteistyöyhdistykseen Jytysenioreihin. Ilmoita eläkkeelle jäämisestäsi yhdistyksesi jäsenasianhoitajalle tai liittoon.

Jäsentietosi Jässärissä

Käythän päivittämässä ja tarkistamassa omat tietosi jäsenrekisterissä: www.jytyliitto.fi -> jässäri. Varsinkin sähköpostiosoitteesi on meille tärkeä, koska tulemme panostamaan tiedotukseen sitä kautta. Jos tietojen päivittämisessä tulee ongelmia, jäsenasiainhoitajamme Eero Manninen auttaa.

LIITTYMINEN

Jäseneksemme voit liittyä tällä lomakkeella. Tarvittaessa ota yhteyttä jäsenasianhoitajaamme Eero Manniseen.

Tervetuloa toimintaamme mukaan!