Jäsenedut ja liittyminen - kopio

JÄSENEDUT:

Tyky-korvaus

Yhdistyksemme korvaa 35 € /jäsen liikunta- tai hyvinvointimaksuista (esim. jumppamaksu, uimahallimaksu, kuntosalimaksu, hieronta- ym.). Lähetä vähintään 35 euron suuruinen kuitti tilitietoinesi rahastonhoitaja Eero Manniselle joko sähköpostitse mannieero@gmail.com tai postitse Jyty Iin seutu ry c/o Eero Manninen, Maalismaantie 1872, 91200 Yli-Ii.

Koulutus

Jytyn tarjoama koulutus on jokaisen jäsenen oikeus. Koulutukset löytyvät Jytyliiton sivuilta: http://www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/koulutus/Sivut/default.aspx

Maksullisista liiton järjestämistä tapahtumista yhdistys maksaa puolet hinnasta.

Lehti

Jyty-lehti 6 kertaa vuodessa,painetun lehden lisäksi julkaisemme verkkolehteä, jossa julkaistaan printtilehden juttujen lisäksi säännöllisesti päivittyvää aineistoa.

Retket ja tapahtumat

Järjestämme jäsenillemme retkiä ja tapahtumia.

Vakuutus

Jytyliitto on ottanut jäsentensä turvaksi If:ltä vakuutuksen, johon sisältyy turva vapaa-ajan matka- ja tapaturmavahinkojen varalle. Ammatissa aiheutuvien vahinkojen varalta sinulla on liiton jäsenenä myös Ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus. Lisätietoa liiton maksamasta vakuutusturvasta löydät osoitteesta: www.if.fi/jyty .

Liittovaltuuston valtakunnalliset jäsenmaksut:

• Työssä olevat 1,32% brutto- eli ennakonpidätyksen alaisesta palkasta. Huolehdithan, että työnantajalla on valtakirja, jolla jäsenmaksu peritään suoraan palkasta.
  • Ansiosidonnaisesta päivärahasta työttömyyskassa perii vain liiton osuuden (ei paikalliyhdistyksen osuutta).
  • Opiskelijajäsenelle kuuluvat samat jäsenedut ja –palvelut kuin varsinaiselle jäsenellekin yhdistyksessä. Jäsenyys on ilmainen.
  • Euromääräinen jäsenmaksu 5 €/ kk ( =virkavapaalla tai työlomalla, esim. äitiyslomalla, hoitovapaalla olevat
  • Eläkkeellä oleva voi liittyä Jytyn yhteistyöyhdistykseen Jytysenioreihin tai yhdistykseen kannatusjäsenenä, jäsenmaksu 36€/vuosi. Ilmoita eläkkeelle jäämisestäsi yhdistyksesi jäsenasianhoitajalle tai liittoon.

Jäsentietosi Jässärissä

Käythän päivittämässä ja tarkistamassa omat tietosi jäsenrekisterissä: www.jytyliitto.fi -> jässäri. Varsinkin sähköpostiosoitteesi on meille tärkeä, koska tulemme panostamaan tiedotukseen sitä kautta.

Lataa sähköinen jytyn jäsenkortti alla olevien ohjeiden mukaisesti:

LIITTYMINENhttps://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenkortti/Documents/Ohjeet_Jytyn_mobiilisovelluksen_kayttoonottoon.pdf

Jäseneksemme voit liittyä tällä lomakkeella.

Tervetuloa toimintaamme mukaan!